Страхувальникам

Усунення помилок у звітності – обов’язок кожного роботодавця

Одним із головних обов’язків Пенсійного фонду України та його територіальних органів є забезпечення своєчасного внесення відомостей до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру. І це є не дивним, адже для призначення (перерахунку) пенсії повинна використовуватися вся актуальна персональна інформація щодо громадянина, яка міститься в системі персоніфікованого обліку за період, починаючи з липня 2000 року. Поповнення згаданого реєстру відбувається під час подання щомісячної звітності в розрізі застрахованих осіб, що надходить від страхувальників (роботодавців).
На сьогоднішній день спільною справою страхувальників (роботодавців) та Пенсійного фонду України є проведення чіткої та налагодженої роботи щодо швидкого реагування на допущені помилки в поданій щомісячній звітності в розрізі застрахованих осіб. Слід зауважити, що чим скоріше буде виявлена та виправлена помилка в звітності, тим більш впевнено буде себе почувати кожний найманий працівник у майбутньому.
Користуючись нагодою, хотілось би звернутися до всіх роботодавців, які використовують працю найманих працівників:
«Враховуючи, що персоніфіковані відомості про застрахованих осіб надходять до Пенсійного фонду України в складі щомісячної звітності, яка подається до органів Державної фіскальної служби України, просимо контролювати звіти на наявність допущених помилок і в найкоротші терміни їх усувати. Зосереджуємо увагу, що відомості зі звітності страхувальників вносяться до Реєстру застрахованих осіб, якщо повідомлення про результат обробки не містить кодів помилок. У випадку подання звіту засобами електронного зв’язку з використанням електронно-цифрового підпису, згадане повідомлення – це є перша та/або друга квитівки, яка надходить після надсилання звіту.
Для створення ефективної співпраці між страхувальниками (роботодавцями) та Пенсійним фондом щодо захисту прав застрахованих осіб, працівники Кагарлицького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області  можуть звертатися до роботодавця з повідомленням про виявлені у звітах помилки, а також надати консультації щодо шляхів їх виправлення.
Керівники роботодавців (страхувальників) ПАМ’ЯТАЙТЕ! Ваш звіт з помилками – це відсутність інформації про стаж та заробіток в облікових картках Ваших працівників».

 

Послуги Веб-порталу Пенсійного фонду для громадян

Кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.

Пенсійний фонд надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами ПФУ, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду. В Пенсійному фонді України діє електронний ресурс, який називається  ВЕБ-ПОРТАЛ Пенсійного фонду

Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо.

Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації:

– отримання інформації з персоніфікованого обліку для працюючих громадян (за кожний місяць, починаючи з 2000 року, по кожному зі страхувальників: сума заробітку, з якої сплачені страхові внески, кількість днів для стажу, відмітка про сплату єдиного внеску; загальні показники за кожний рік, помісячно: загальна сума заробітку, з якого сплачені страхові внески (усього та в межах максимальної величини), страховий стаж; відомості про спеціальний (пільговий) стаж, та відомості про стаж, який зараховується без сплати страхових внесків (БСВ), по страхувальниках і по роках);

– отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів);

– формування запитів на попередню підготовку документів( виписки з системи персоніфікованого обліку; виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів);виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників);

– можливість подачі скарг;

– запис на прийом до фахівців Фонду;

– отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).

Для реєстрації на ВЕБ- порталі Пенсійного фонду Вам слід особисто звернутись  до Кагарлицького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області. При собі мати паспорт та ідентифікаційний код.