Daily Archives: 23.11.2020

ДТЕК Київські регіональні електромережі підключив два додаткові мобільні номери для звернень клієнтів

ДТЕК Київські регіональні електромережі турбується про своїх клієнтів та розширює канали комунікації з компанією. Відтепер для вирішення питань, що пов’язані з роботою оператора системи розподілу клієнти можуть зателефонувати ще на два додаткові мобільні номери. Для абонентів оператора мобільного зв’язку Lifecell це номер (093)495-70-40, а для Vodafone (099)495-70-40.

Щомісяця кол-центр ДТЕК Київські регіональні електромережі обслуговує близько 100 тисяч дзвінків. Більшість запитів стосуються обліку електричної енергії та забезпечення електропостачання. Завдяки розширенню каналів зв`язку мобільними номерами, мешканці області зможуть економити не тільки час, а й гроші, адже дзвінки на єдиний міський київський номер для них тарифікуються як міжміські.

«Покращуючи клієнтський сервіс ми орієнтуємося на потреби людей. Ми ставимо перед собою завдання збільшити кількість каналів взаємодії та підвищити їх зручність. Тому ми підключаємо ще додаткові нові телефонні лінії мобільних операторів, про які просили мешканці області. Оператори кол-центру працюють 24/7 та готові надати вичерпну відповідь на усі запитання клієнтів. Один фахівець відповідає мінімум на 160 звернень щодня. А з початку запровадження карантину оператори кол-центру обробили майже 700 тисяч дзвінків», зазначив генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.

Continue reading →