Пріоритетні завдання розвитку Пенсійного фонду України Київщини.

пенсійне

На сьогодні в умовах впровадження реформи децентралізації, вирішення питання наближення надання адміністративних послуг до місць проживання громадян – одне з ключових завдань влади.

 Пріоритетним  завданням пенсійників Кагарлицького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області  є своєчасне надання якісних послуг населенню Богуславського, Кагарлицького, Миронівського районів  Київського регіону. Після об’єднання районів, на виконання стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2016 року № 672,   фахівці Кагарлицького об’єднаного управління  переглянули свої підходи щодо обслуговування громадян за місцем їх проживання та перебудували систему роботи у цьому напрямку, створивши максимум зручностей для відвідувачів.

 Спочатку  –  у травні  2017 запрацювали 2 пункти обслуговування громадян  у м. Ржищів (Кагарлицький район) та с. Медвин (Богуславський район), згодом, у червні 2017   року було відкрито ще 9 таких  пунктів в в с. Іванівка, с. Дибинці (Богуславський район), в с. Шубівка, с. Мирівка с. Стайки (Кагарлицький район), в  с. Потоки, с. Карапиші, с. Маслівка, с. Грушів (Миронівський  район) Київської області,  і ще у грудні 2017 в с. Бурти Кагарлицького району. Таким чином, в південній частині Київщини  створена мережа  віддалених робочих місць, обладнаних поза межами територіального управління Фонду з метою  забезпечення відкритості в роботі, поліпшення якості обслуговування, вільного доступу до об’єктивної і своєчасної інформації та адаптації у швидкому, мінливому, електронному сучасному світі.

Жителі вищезазначених населених пунктів та прилеглих до них сіл мають змогу оперативно та в повному обсязі отримати консультації щодо пенсійного забезпечення, замовити та отримати пенсійне посвідчення, довідки про розмір пенсії, про заробітну плату за встановленою формою, отримати перелік документів для призначення пенсії та первинну консультацію щодо порядку надання документів, практичну допомогу щодо користування веб-порталом електронних послуг Пенсійного фонду України. Відвідувачі отримують буклети з роз’ясненням чинного пенсійного законодавства та шляхів його реформування.

Віддалені робочі місця спеціалістів Пенсійного фонду облаштовані стендами з інформацією про години прийому, переліком послуг, що надають фахівці Фонду, та іншою довідковою інформацією.

Тепер не потрібно спеціально їхати до районного центру, щоб отримати консультацію чи пояснення з тих чи інших питань пенсійного законодавства. Населення Київщини  може отримати відповіді на всі свої запитання в гарних, комфортних умовах від кваліфікованих спеціалістів Пенсійного фонду.

Про популярність послуг, що надаються в пунктах обслуговування громадян свідчить кількість їх відвідувань. І якщо у 2017 році до віддалених робочих місць завітали лише 160 громадян (травень-грудень), то за півроку 2018 їх було вже 626. Основними питаннями, з якими найбільше звертаються люди, – це  пенсійне забезпечення у зв’язку із запровадженням останніх змін в  законодавстві.

Громадяни також мають можливість попередньо звернутися до фахівця сільської ради – подати заявку про отримання певного виду послуги, яка передаватиметься до управління з метою розгляду та  підготовки необхідних документів, довідок, інформації щодо пенсійного забезпечення заявника та ін. І завірені паперові документи з Пенсійного фонду  будуть надані під час проведення прийому спеціалістом управління у визначений графіком день.

Зі свого боку, фахівці Кагарлицького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області  зазначають, що відкриття пунктів обслуговування сприятиме поліпшенню якості обслуговування громадян, вдосконаленню організації роботи. Кожний, хто звертається на прийом, отримає вичерпну інформацію, витративши мінімум часу та коштів.

 Рухаючись вперед, Пенсійний фонд України запроваджує новий онлайн – сервіс для громадян – смс-інформування. Відтепер всі пенсіонери, які бажають отримувати повідомлення в такий спосіб, можуть засобами мобільного зв’язку дізнатися про тривалість свого страхового стажу, суму призначеної пенсії та дату її виплати, результати проведеного перерахунку пенсії, поновлення пенсійної виплати та строк припинення виплати пенсії, а застраховані особи – довідатись про сплату страхових внесків та страховий стаж.

За допомогою смс-повідомлень пенсіонерам, за потреби, надсилатимуться запрошення відвідати орган Пенсійного фонду України для підтвердження або з’ясування необхідних даних. Для цього необхідно надати працівнику Пенсійного фонду  відповідні контактні дані мобільного зв’язку та згоду на отримання смс-повідомлень від Пенсійного фонду України.

Особи, які користуються послугами Веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою електронного цифрового підпису, мають можливість замовити послугу безпосередньо на порталі, не звертаючись до Пенсійного фонду.

Адже, населення усіх вікових категорій  на ділі повинно відчувати  турботу і підтримку представників Пенсійного фонду.

фото1 фото2

Эта запись защищена паролем. Введите пароль, чтобы посмотреть комментарии.