Засідання комісії з питань призначення державних соціальних допомог

P3011413

01 березня 2019 року заступник голови  Миронівської районної державної адміністрації Оксана Вершута провела засідання комісії з питань призначення державних соціальних допомог, надання населенню пільг, житлових субсидій та соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам Миронівської районної державної адміністрації.

Оксана Вершута зауважила, що відповідно до змін Постанови Кабінету Міністрів України від 27.04.2018 № 329 «Про порядок призначення житлових субсидій» з 1 травня 2018 р. призначення житлової субсидії здійснюється лише після подання нових заяви і декларації, якщо у складі домогосподарства є:

– особи, які відповідають вимогам, визначеним в абзацах другому — четвертому підпункту 3 пункту 6 Положення про порядок призначення житлових субсидій;

внутрішньо переміщені особи;

– особи, члени сім’ї яких не зареєстровані за адресою домогосподарства;

– особи, які є орендарями житлових приміщень (будинків);

– особи, які зареєстровані в житловому приміщенні (будинку), але фактично в ньому не проживають.

Зважаючи на зміни в законодавстві на розгляд комісії було винесено 24 справи:

  1. 1. Призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам – 9 справ
  2. Призначення субсидії на додаткову площу житла – 4 справи.
  3. Призначення житлової субсидії домогосподарствам, в складі яких є особи, зареєстровані в житловому приміщенні (будинку), але фактично в ньому не проживають – 2 справи.
  4. Призначення житлової субсидії домогосподарствам, в складі яких є особи, які отримують заробітну плату меншу мінімальної, але сплачують ЄСВ в повному обсязі – 4 справи.
  5. Призначення житлової субсидії домогосподарствам, в складі яких є особи, які отримують заробітну плату меншу мінімальної і не сплачують ЄСВ в повному обсязі – 4 справи
  6. Надання права на поновлення житлової субсидії на опалювальний період – 1 справа.

         P3011409 P3011413 P3011388

Эта запись защищена паролем. Введите пароль, чтобы посмотреть комментарии.