Миронівська ДПІ Обухівського управління ГУ ДФС у Київській області інформує:

– Здійсніть митне оформлення транспортного засобу по 23 травня 2019 (включно)

– Як скасувати реєстрацію РРО?

– Надходження до місцевих бюджетів за рахунок сплати майнових податків громадянами склали 12,8  млн. грн.

– Завітайте до фіскальних органів для проведення звірки даних щодо наявних об’єктів житлової та нежитлової нерухомості

Здійсніть митне оформлення транспортного засобу по 23 травня 2019 (включно)

Обухівське управління ГУ ДФС у Київській області  повідомляє, що з 24 травня 2019 року вступають у дію нові санкції щодо відповідальності за порушення строків та вимог митних режимів.

Так, при перевищенні строків перебування транспортних засобів особистого користування у митному режимі транзиту або тимчасового ввезення більше ніж на 30 діб власнику такого автомобіля загрожує штраф у розмірі 170 тис. грн. або конфіскація транспортного засобу за рішенням суду – це передбачено чинним законодавством.

Власників автомобілів на іноземній реєстрації мають можливість при оформленні транспортних засобів скористатися умовами перехідного періоду, встановленого Законом України №2612-VIII.

До 23 травня 2019 року (включно)  митне оформлення транспортного засобу, щодо якого порушені строки та умови (вимоги) митних режимів тимчасового ввезення або транзиту, здійснюється за умови сплати належних митних платежів та добровільної сплати до державного бюджету коштів у сумі, що дорівнює розміру п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (8500 гривень). За таких умов особи звільняються від адміністративної відповідальності, передбаченої статтями 470, 481 та 485 Митного кодексу України, за порушення митних правил.

Як скасувати реєстрацію РРО?

Обухівське управління ГУ ДФС у Київській області повідомляє, що суб’єкт господарювання (або його представник) подає до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО заяву про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій  (далі – РРО) за формою № 4-РРО.

Перед скасуванням реєстрації РРО його необхідно розпломбувати в Центрі сервісного обслуговування (далі – ЦСО), з яким суб’єктом господарювання укладено договір про технічне обслуговування та ремонт РРО.

Разом із заявою про скасування реєстрації суб’єкт господарювання надає реєстраційне посвідчення.

Процедура розпломбування РРО в ЦСО за можливості проводиться і для РРО, щодо яких контролюючим органом прийнято рішення про примусове скасування реєстрації.

У разі викрадення РРО для скасування його реєстрації суб’єкт господарювання разом із заявою про скасування реєстрації надає копію відповідного документа органу поліції.

У заяві про скасування реєстрації зазначається спосіб отримання довідки про скасування реєстрації РРО за ф. № 6-РРО, наведеною у додатку 6 до Порядку (далі – довідка про скасування реєстрації) (поштою або безпосередньо в контролюючому органі) або її копії (електронною поштою).

Протягом п’яти календарних днів з дня отримання заяви про скасування реєстрації та реєстраційного посвідчення за наявності довідки про опломбування з відміткою про розпломбування РРО, надісланої ЦСО до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО, або у разі прийняття рішення контролюючого органу про скасування реєстрації РРО, проводиться скасування реєстрації РРО шляхом внесення реєстраційного запису до інформаційної системи ДФС та надання (надсилання) суб’єкту господарювання довідки про скасування реєстрації, що засвідчує скасування реєстрації РРО.

Надходження до місцевих бюджетів за рахунок сплати майнових податків громадянами склали 12,8  млн. грн.

Обухівське управління ГУ ДФС у Київській області звертає увагу, що розділом ХІІ Податкового кодексу України передбачена сплата громадянами майнових податків, а саме: земельного податку, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та транспортного податку.

За рахунок своєчасної сплати громадянами майнових податків за 4 місяці поточного року до бюджету надійшло 12,8 млн. грн, зокрема, земельного податку 6,6 млн. грн, податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки – 5,9 млн. грн, та транспортного податку 0,3 млн. гривень.

Саме сумлінне, відповідальне ставлення до сплати податків та високий рівень податкової культури населення забезпечує своєчасне і в повному обсязі наповнення  казни.

Завітайте до фіскальних органів для проведення звірки даних щодо наявних об’єктів житлової та нежитлової нерухомості

Обухівське управління ГУ ДФС у Київській області у зв’язку з наближенням встановлених Податковим кодексом України (далі –ПКУ) термінів надсилання (вручення) платникам податків податкових повідомлень-рішень про сплату сум податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, інформує, що відповідно до норм п.п.266.7.3 п.266.7 ст.266 ПКУ, платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

– об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власностіплатникаподатку;

-загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

– права на користування пільгою із сплати податку;

– розміру ставки податку;

– нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема, документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Запрошуємо платників податків до органів фіскальної служби для проведення звірки даних щодо наявних об’єктів житлової та нежитлової нерухомості.

 

Начальник Обухівського управління                                         Є. БЕРЕЗОВИЙ

 

Эта запись защищена паролем. Введите пароль, чтобы посмотреть комментарии.