Інформування населення Миронівського району про роботу із зверненням громадян

Доповідь
Про підсумки роботи із зверненнями
громадян, що надійшли до Миронівської
районної державної адміністрації
за 9 місяців 2016 року
.

За 9 місяців 2016 року до райдержадміністрації надійшло 492 індивідуальних та колективних звернення громадян проти 539 звернень за відповідний період 2015 року, що на  62 звернення більше, ніж за анало­гічний період минулого року, з них 326 – письмових звернень.

На особистий прийом до голови райдерж­адміністрації за відповідний період звернулось 106 громадян.

Колективних звернень одержано 22 проти 17 звернень за відповідний період 2015 року, повторних звернень за відповідний період 2016 року надійшло 5 проти 5.

Через вищестоящі органи та пресу до райдержадміністрації за 9 місяців  2016 року надійшло 67 звернень проти 91 звернень за минулий 2015 рік.

З урядової «гарячої» лінії надійшло 247 звернень, майже всі вони просять надати роз’яснення з приводу нарахування субсидії на житлово-комунальні послуги.

Від багатодітних та одиноких сімей  надійшло 9 звернень проти 8.

Від учасників антитерористичної операції надійшло 23 звернень, всі вони були вирішені позитивно.

Аналіз свідчить, що найбільше за відповідний період 2016 року  надійшло звернень від соціально незахищених громадян їх надійшло 253 проти 158 за відповідний період 2015 року. Більшість з них  потребують матеріальної допомоги на лікування або медичне оперативне втручання.

Згідно районної комплексної Програми „Турбота” на 2016-2020 роки, затвердженої рішенням 37 сесії Миронівської районної ради  від 25.12.2015 № 37-03-VІІ на суму майже 400 тис. грн.

За 9 місяців 2016 року з питань сільського господарства надійшло 149  звернень проти 172. Більшість з них стосуються питань землекористування в сільській місцевості та виготовлення державних актів.

З питань комунального і шляхового господарства до райдержадміністрації  надійшло 45 звернень проти 18.

З питань житлової політики 17 проти 26.

Листи ветеранів Великої Вітчизняної війни, учасників бойових дій, жінок, які мають почесне звання України „Мати-героїня”, розглядаються у першу чергу, особисто головою райдержадміністрації. Приділяється велика увага до вирішення проблем і запитів, з якими звертаються інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Особлива увага приділяється розгляду звернень від членів родин загиблих та учасників антитерористичної операції і членів їх сімей.

Кожному учаснику АТО було надано одноразову матеріальну допомогу в сумі 1 тис.грн.

Сім’ям учасників в зоні АТО та членам родини загиблих по потребі завозяться  безкоштовно дрова.

Питання  роботи із зверненнями громадян та організації особистого прийому громадян розглядаються щоквартально на колегії райдержадміністрації.

Повторні та найбільш проблемні питання і звернення  виносяться на розгляд комісій по розгляду звернень громадян.

Виконуючи завдання, поставлені в Указі Президента України, згідно з затвердженими головою райдержадміністрації графіками  проводилися перевірки додержання законодавства про звернення громадян та проведення дня контролю в органах місцевого самоврядування. За даний період 2016 року було проведено 10 таких перевірок. У ході перевірок була  надана практична і методична допомога цим органам виконавчої влади  та місцевого самоврядування.

В райдержадміністрації приділяється велика увага організації особистого прийому.

В приміщенні адміністрації на першому поверсі вивішен